توانا
خانه / بادام زمینی و فندق / قیمت کارخانه ای بادام زمینی و فندق فله با بهترین کیفیت

قیمت کارخانه ای بادام زمینی و فندق فله با بهترین کیفیت

فندق و بادام زمینی به عنوان یک آجیل علاوه بر اینکه خود یک میان وعده سالم و مغذی هستند در بسیاری از ترکیبات دیگر نیز از آن ها  استفاده میگردد و فندق و بادام زمینی دارای مزایای زیادی میباشند از جمله میباشند:  ویتامین E   چربی سالم  پروتئین  فیبر رژیمی فندق و بادام هم بصورت فله و هم بصورت بسته بندی کارخانه ای با وزن ها و قیمت های مختلف در دسترس هستند.قیمت کارخانه ای بادام زمینی و فندق با قیمت فله تفاوتی ندارد اما در بسته بندی های کارخانه ای در وزن و طعم و قیمت تفاوت وجود دارد و این برای مصرف کننده تنوع ایجاد میکند.
قیمت کارخانه ای بادام زمینی و فندق فله با بهترین کیفیت

با خوردن فندق خام به جنگ فشارخون بروید

با خوردن فندق خام به جنگ فشارخون بروید

فایده فندق برای انسان را به ترتیب در زیر توضیح میدهیم که یکی از آن ها کنترل فشار خون با مصرف فندق است حال ۸ فایده اصلی و مهم فندق را در زیر توضیح می دهیم:


۱٫ حمایت از حرکات سالم روده
فندق حاوی فیبر رژیم غذایی است و به عنوان میان وعده مصرف می شود.خوردن مقدار زیادی فیبر باعث تحریک منظم روده ها و جلوگیری از یبوست می
شود.در

دستورالعمل های رژیمی در ایالات متحده توصیه میشود که زنان در سنین ۳۱ تا
۵۰ سال ۲۵٫۲ گرم (گرم) فیبر رژیم غذایی در روز مصرف کنند. مردان در همین
رده سنی باید روزانه ۳۰٫۸ گرم فیبر بخورند.

یک وعده ۲۸ گرم فندق حاوی حدود ۲٫۷ گرم فیبر غذایی است.
۲-کاهش وزن

طبق تحقیقات اخیر ، خوردن آجیل ممکن است به برخی از افراد کمک کند وزن
کمتری پیدا کنند.

یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ ارتباط بین مصرف آجیل ، کاهش وزن و خطر چاقی کمتر را
نشان داد. در این مطالعه ، شرکت کنندگانی که آجیل بیشتری می خورند نسبت به
افرادی که این کار را انجام نمی دهند ، دچار اضافه وزن شدند.

در حالی که این تحقیق از همبستگی نشان می دهد ، مطالعات بعدی باید ارزیابی
کنند که آیا بین علت خوردن آجیل و کاهش خطر افزایش وزن رابطه علی وجود دارد
یا خیر.
۳. محافظت در برابر آسیب سلول

فندق سرشار از آنتی اکسیدان ها است ، که ترکیباتی هستند که بدن را در برابر
اکسیداسیون سلول ها محافظت می کنند. آنها میزان آسیب سلولی ناشی از رادیکال
های آزاد را کاهش می دهند.

برخی از تحقیقات حاکی از آن است که ویتامین E در محافظت بدن از انواع آسیب های
سلولی مرتبط با سرطان است ، فندق حاوی آنتی اکسیدان ویتامین E است.
۴– کاهش کلسترول

خوردن فندق ممکن است به کاهش کلسترول کمک کند.

یک مطالعه ۲۰۱۳ نشان داد که یک رژیم غذایی غنی از فندق سطح کلسترول
لیپوپروتئین با چگالی کم را در بدن  شرکت کنندگان  کاهش می دهد. این نوع کلسترول می
تواند خطر ابتلا به مشکلات قلبی را افزایش دهد.

محققان به این نتیجه رسیدند که بهترین راه برای برداشت مزایای سلامتی فندق ،
خوردنهر روز آن بدون افزایش وزن بدن شرکت کنندگان است. این ممکن است
برخی نگرانی ها را کاهش دهد که خوردن آجیل های کم کالری می تواند منجر به
افزایش وزن شود.۵- بهبود حساسیت به انسولین

خوردن مخلوط مهره که شامل فندق است ممکن است به بهبود حساسیت به انسولین کمک کند.

یک کارآزمایی کوچک در سال ۲۰۱۱ نشان داد که خوردن یک ترکیب ۳۰ گرم مغز حاوی ۷٫۵ گرم فندق هر روز حساسیت به انسولین شرکت کنندگان را در طی ۱۲ هفته بهبود می بخشد.

کاهش حساسیت به انسولین در ایجاد دیابت نوع ۲ نقش دارد. بهبود این حساسیت خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.
۶٫ حمایت از سلامت قلب

ممکن است فندق ها به تقویت قلب سالم کمک کنند.

یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ نشان داد که خوردن یک رژیم غذایی غنی از فندق ممکن است نشانگرهای زیستی در معرض خطر قلبی عروقی را بهبود بخشد ، به طور بالقوه خطر مشکلات قلبی را کاهش می دهد.۷٫ کاهش التهاب

خوردن فندق ممکن است به کاهش التهاب کمک کند.

یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ نشان داد که خوردن یک رژیم غذایی سرشار از فندق علائم التهاب را در بین شرکت کنندگان کاهش می دهد.

با این حال ، مطالعه دیگری نشان داد که تغییر در نشانگرهای التهابی پس از خوردن فندق ناچیز است.

تعیین قطعاً تأثیر فندق بر التهاب به تحقیقات بیشتری نیاز دارد.
۸- بهبود تعداد اسپرم ها

تحقیقات اخیر نشان می دهد که مصرف بیشتر آجیل ، از جمله فندق ، ممکن است تعداد اسپرم ها را افزایش داده و کیفیت اسپرم ها را بهبود بخشد.

محققان تأکید می كنند كه این مطالعه كوچك ، مشاركت كنندگان سالم و باروری را درگیر كرده است. تحقیقات بیشتری لازم است تا مشخص شود که آیا این مزایا در مورد جمعیت وسیع اعمال می شود یا خیر.علاوه بر تمام خواص ذکر شده به طورکلی آجیل خام و بدون نمک برای افراد با فشار خون بالا بسیار توصیه میشود علاوه بر کنترل فشار خون به بهبود آنان نیز کمک میکند.


فندق نرم و تازه بهترین گزینه برای میهمانی ها

فندق تازه و درجه یک گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مهمانی هست یک آجیل پرطرفدار که با آن میتوان میان وعده ها و حتی غذاهای بسیارجذابی درست کرد برای مثال فندق نرم و تازه خام که بسیار جذاب و دوست داشتنی هست یا فندق بوداده و استفاده از ان در کیک ها و شیرینی ها درست کردن یک نوتلا بسیار لذیذ و حتی شیر فندق که بسیار مفید است این میوه جذاب میتواند یک ایده ناب برای پذیرایی در مهمانی ها باشد.

فندق با طعم خوشمزه به صورت بسته بندی شده

فندق با طعم خوشمزه به صورت بسته بندی شدهفندق خوشمزه یک آجیل با طعم مطبوع علاوه بر این که بصورت فله در بازار  به صورت های مختلف مثل فندق خام،بوداده،نمکی و بی نمک موجود است اما بصورت بسته بندی های کارخانه ای نیز در وزن های متفاوت موجود است و حتی طعم های متفاوت قابل دسترسی است قیمت فندق با توجه به درجه کیفیت آن متفاوت است و چیزی بین ۱۱۰تا۱۵۰هزارتومان متغییر است.

بادام زمینی و فندق سرشار از ویتامین مورد نیاز بدن

خوردن ۱٫۵ اونس (۴۲ گرم) آجیل در روز ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.آجیل منبع عالی ویتامین E و منیزیم است. افرادی که آجیل مصرف می کنند ، بیشتر از فولات ، بتاکاروتن ، ویتامین K ، لوتئین + زاکسانتین ، فسفر ، مس ، سلنیوم ، پتاسیم و روی در هر ۱۰۰۰ کیلوکالری دریافت میکنند.بادام زمینی در بین آجیل ها سرشارترین منع پروتین است و همچنین برای افراد سرد مزاج یک ماده محرک محسوب میشود در مجموع بادام زمینی سرشار از ویتامین های متفاوت است و یک آجیل انرژی زا.

۱-بادام زمینی سرشار از انرژی است (۵۶۷ کالری در ۱۰۰ گرم) و حاوی مواد مغذی ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی است که برای سلامتی بهینه از سلامتی برخوردار هستند.

۲-آنها مقادیر کافی اسیدهای چرب اشباع نشدهMUFAبه ویژه اسید اولئیک را تشکیل می دهندMUFA به کاهشLDL یا “کلسترول بد” کمک می کند و باعث افزایشHDLیا “کلسترول خوب” در خون می شود.مطالعات تحقیقات نشان می دهد رژیم غذایی مدیترانه ای که سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده اشباع شده است با پیشگیری از پروفایل لیپیدهای سرم سالم ، از بروز بیماریهای عروق کرونر و خطر سکته مغزی کمک می کند. .
۳-هسته بادام زمینی منبع خوبی برای پروتئین رژیم غذایی است. آمینو اسیدهای با کیفیت خوب که برای رشد و توسعه ضروری هستند را تشکیل دهید.۴-مطالعات تحقیقاتی نشان داده اند که بادام زمینی حاوی غلظت بالایی از آنتی اکسیدان های پلی فنلی ، در درجه اول اسید کوماریک P است. تصور می شود این ترکیب با محدود کردن تشکیل نیتروسامین های سرطان زا در معده ، خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش دهد.۵-بادام زمینی منبع عالی رسوراترول ، یکی دیگر از آنتی اکسیدان های پلی فنلی استResveratrolمشخص شده است که دارای عملکرد محافظتی در برابر سرطان ها ، بیماری های قلبی ، بیماری عصبی دژنراتیو ، بیماری آلزایمر و عفونت های ویروسی / قارچی است.

علاوه بر این ، مطالعات نشان می دهد که رسوراترول با تغییر مکانیسم های مولکولی در رگ ها می تواند خطر سکته مغزی را کاهش دهد (کاهش حساسیت به آسیب عروقی از طریق کاهش فعالیت آنژیوتانسین ، یک هورمون سیستمیک مسئول انقباض عروق خونی که باعث افزایش فشار خون می شود) و با افزایش تولید هورمون گشادکننده عروق ، اکسید نیتریک.
۶-علاوه بر این ، مطالعات نشان می دهد که رسوراترول با تغییر مکانیسم های مولکولی در رگ ها می تواند خطر سکته مغزی را کاهش دهد (کاهش حساسیت به آسیب عروقی از طریق کاهش فعالیت آنژیوتانسین ، یک هورمون سیستمیک مسئول انقباض عروق خونی که باعث افزایش فشار خون می شود) و با افزایش تولید هورمون گشادکننده عروق ، اکسید نیتریک.۷-مطالعات تحقیقاتی اخیر نشان می دهد که بو دادن / جوش باعث افزایش فراهمی زیستی آنتی اکسیدان در بادام زمینی می شود. مشخص شده است که بادام زمینی آب پز به ترتیب دو و چهار برابر در میزان آنتی اکسیدان های ایزوفلاون بیوشانین A و جنستئین افزایش می یابد. (مجله ی کشاورزی و شیمی غدا).۸-هسته منبع عالی ویتامین E (α-توکوفرول) است. حاوی حدود ۸ گرم در ۱۰۰ گرم. ویتامین E یک آنتی اکسیدان محلول در لیپید است که با محافظت از رادیکالهای مضر بدون اکسیژن به حفظ یکپارچگی مخاط و پوست کمک می کند.

۹-آجیل ها دارای بسیاری از گروه های مهم ویتامین های گروه B مانند ریبوفلاوین ، نیاسین ، تیامین ، اسید پانتوتنیک ، ویتامین B-6 و فولات ها هستند. ۱۰۰ گرم بادام زمینی حدود ۸۵٪ ازRDLنیاسین را تأمین می کند ، که به سلامتی و جریان خون به مغز کمک می کند.

آجیل منبع غنی از مواد معدنی مانند مس ، منگنز ، پتاسیم ، کلسیم ، آهن ، منیزیم ، روی و سلنیوم است.

۱۰فقط تعداد معدودی از بادام زمینی در روز مقدار کافی آنتی اکسیدان فنلی ، مواد معدنی ، ویتامین ها و پروتئین به میزان کافی توصیه می کنند.

بادام زمینی خام خوراکی موثر در کاهش کلسترول

بادام زمینی خام خوراکی موثر در کاهش کلسترول بادام به کاهش کلسترول و چربی بدن کمک می کند

اضافه کردن بادام به رژیم غذایی ، کلسترولHDLیا کلسترول بد شما را کاهش می دهد ، این امر در ایجاد پلاک هایی در عروق کرونر شما نقش دارد که می تواند باعث جلوگیری از حمله قلبی شود. بادامLDLرا به روش وابسته به دوز کاهش می دهد. این بدان معنی است که با افزایش مقدار بادام غذایی می توانیدLDLخود را بیشتر کاهش دهید. مطالعات بالینی رژیم غذایی نشان می دهد که بادام همچنین می تواند خطر مقاومت به انسولین و دیابت را کاهش دهد. حتی اگر مبتلا به دیابت هستید ، اضافه کردن بادام به رژیم غذایی شما می تواند حساسیت شما به انسولین را بهبود بخشد.

بادام همچنین می تواند احتمال لاغری شما را افزایش دهد. در یک مطالعه ، افزودن ۸۴ گرم گرم یا حدود ۳ اونس بادام در روز به رژیم غذایی برنامه ریزی شده باعث کاهش وزن و در نتیجه کاهش ۱۴ درصدی در سایز دور کمرمی شود. یک مطالعه منتشر شده در سال ۲۰۱۵ ، در کلسترول و چربی بدن در افرادی که روزانه ۱٫۵ اونس بادام میل می کردند در مقابل کلوچه سالم با کالری مشابه ، مورد بررسی قرار گرفت. تنها در شش هفته ، افرادی که بادام مصرف کرده اند ، کلسترولHDLکمتر به طور متوسط ​​۵ میلی گرم در لیتر داشتند. آنها همچنین چربی شکمی و چربی پا کمتری داشتند.

همچنین چندین مطالعه وجود دارد که نشان می دهد خوردن بادام باعث کاهش التهاب بدن می شود.

اگر به دنبال کوچک کردن کمر و بهبود کلسترول هستید ، با اضافه کردن مقداری بادام به رژیم غذایی خود شروع کنید. خصوصا بادام زمینی خام برای افراد با فشار خون بالا بسیار مناسب است.

بادام زمینی نمکی خوشمزه ترین خوراکی در بین جوانان

یک وعده آجیل تقریباً یک چهارم فنجان است. برای بادام تقریباً ۱۸ تا ۲۲ عدد آجیل است که ۱۶۸ کالری دارد. آجیل ها از نظر چربی اشباع کم هستند ، بنابراین مصرف آنها به جای منابع پروتئین حیوانی می تواند به کاهش کلسترولLDL(“بد”) شما کمک کند. آنها فیبر ،پتاسیم و کلسیم را به رژیم غذایی شما کمک می کنند.

اگرچه آجیل یک پروتئین سالم است ، اما شما به راحتی نمی توانید آجیل را جایگزین گوشت کنید ، هر اونس برای هر اونس. ابهداشت عمومی هاروارد ، جایگزین کردن یک عدد از آجیل برای بخش معادل گوشت قرمز و فرآوری شده یک حرکت خوب است.

در مطالعه پیگیری متخصصان بهداشت ، مردانی که رژیم های غذایی غنی از گوشت می خورند ، تمایل به جوان تر شدن دارند (بیشتر از سرطان و بیماری های قلبی). اما برای هر وعده گوشت جایگزین شده با یک وعده آجیل ، خطر مرگ زودرس در مقایسه با مردانی که به خوردن گوشت ادامه می دهند ، ۲۰٪ کاهش یافته است.

پیام این نیست که شما باید گوشت را به طور کامل از رژیم خود منع کنید، درعوض سعی کنید مرغ های بدون چربی را نسبت به گوشت قرمز – خصوصاً گوشت های دودی به مقدار کمی آجیل به جای گوشت ، چند بار در هفته مصرف کنید،و امابادام زمینی نمکی که به صورت بسته بندی و فله در بازار موجود است در بین جوانان بسیار پرطرفدار است و یکی از خوشمزه ترین خوراکی ها و میان وعده ها در بین آن ها محسوب میشود.

بادام زمینی درجه یک انتخاب مطمئن برای پذیرایی

بادام زمینی درجه یک انتخاب مطمئن برای پذیراییو اما بادام زمینی درجه یک نرم و خوشمزه یک گزینه بسیار مناسب برای پذیرایی در مهمانی ها است که علاوه بر اینکه بصورت آجیل مصرف میشود فراورده های دیگر آن و نیز پرمصرف است از پرطرفدارترین آن ها میتوان به کره بادام زمینی برای میان وعده کودکان یا بادام سوخته یا نباتی بادامی که در کنار چای بسیار دلنشین است اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بازار خرید و فروش ویژه بادام زمینی و فندق درجه یک

بازار خرید بادام زمینی و فندق درجه یک یکی از معروف ترین از پرطرفدارترین بازارها به شمار می رود. این دو مغز خاصیت فراوانی دارند و برای حفظ سلامتی موثر می باشند.

پاسخی بگذارید